Tipsa om din blogg eller dina favoriter!

NY OMGÅNG HITTAR NI HÄR!
 
Det finns hundratusentals bloggar i Sverige och många kämpar med sin blogg dagligen. Känner ni igen er? Jag tycker det är dags att lyfta fram små inspirerande bloggar! Jag länkar mer än gärna folk och vill alltid hitta nya bloggar att följa, som jag tror jag inte är ensam om. Därför har jag nu innfört BLOGGTIPSET här på bloggen, som betyder att varje Söndag kommer jag lyfta fram en blogg som ni har tipsat om. 
 
Hur går det till? ♥
I det här inlägget ska ni tipsa om en (eller flera) blogg du gillar och tycker förtjänar mer läsare. Du får tips om din egna blogg, men då vill jag att du skriver om "Bloggtipset" i ett inlägg (eller endast länkar) i sin tur (viktigt!!!)- annars blir din blogg borttagen ur "nomineringarna". 
 
Hur många får jag tipsa om? ♥
Det är bara att dundra på med tips, men snälla skriv bara en blogg en gång - spam ej tillåtet. Du kan tipsa om alla dina favorit bloggar (OBS: Ej storbloggare) och sen dig själva kanske, eller bara dig själv. Det får du bestämma!
 
Hur väljer du ut bloggtipset? ♥
1. Det första som jag kollar på är designen. Det är det första man ser och skapar sitt första intryck efter, vilket som är viktigt. 
2. Det andra är hur aktiv du är. Om du uppdaterar 1 gång per vecka eller varannan dag kommer du troligtvis inte bli vald tyvärr. En bra blogg uppdateras dagligen! 
3. Hur många som har tipsat om dig. Om du har blivit tipsad om t.ex. 20 gånger har du troligtvis en bra blogg i längden, som kommer ge dig extra poäng! Därför lönar det sig om du skriver om "Bloggtipset" i din blogg och länkar till inlägget. 
 
Om jag tipsar om min egna blogg, vad behöver jag göra då?♥
Du kan välja mellan att skriva ett inlägg om "Bloggtipset"(Ja, ni får använda bilden!) på din blogg ELLER länka till det här inlägget  på slutet av ett inlägg. 
Kom ihåg att det här är viktigt att göra. Jag kollar och tar bort alla som ej gjort detta! 
Kommentarer
Postat av: Elaine

Jag tänkte tipsa om en blogg som heter Poulines.blogg.se :) gick in där för någon dag sedan för första gången och är nu fast.

2013-01-08 @ 11:05:01
URL: http://Http://mademoiselleElaine.blogg.se
Postat av: Elionia

fin blogg du har :)

Svar: tack :)
Linnea Ljung

2013-01-08 @ 18:22:29
URL: http://elionia.blogg.se
Postat av: Emma Sjödin

Jag vill tipsa om min egen blogg. Tycker det är jätteroligt att blogga och få dela med sig men det skulle bli roligare att blogga om jag hade mer läsare och att bloggen kanske växer lite, så jag tipsar om min egen blogg! Har gjort ett inlägg på min blogg om bloggtipset så gå in och kolla :)

2013-01-08 @ 19:15:13
URL: http://onlytruehappiness.blogg.se
Postat av: malin&ella [photo]

Jag vill tipsa denna blogg, onlytruehappiness.blogg.se tycker hon är väääärd fler läsare :D

2013-01-08 @ 20:24:49
URL: http://twohappy.blogg.se
Postat av: Amanda

Hej! Hade verkligen tänkt att skriva om tävlingen men jag glömde bort och inte förens nu såg jag din kommentar.. hursomhelst nu har jag skrivit om denna tävling och tipsar som sagt om mig själv, hoppas det ej är försent :)

Svar: Åh va roligt att du är med! Jag hade själv glömt bort att lägga upp den nya omgången (http://linneassvarld.blogg.se/2013/january/tipsa-om-din-blogg-eller-dina-favoriter-2-3.html#comment) så du får gärna ändra din länk till den om du vill! :)
Linnea Ljung

2013-01-16 @ 18:02:43
URL: http://amandafoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0