Tipsa om din blogg eller dina favoriter!

Det finns hundratusentals bloggar i Sverige och många kämpar med sin blogg dagligen. Känner ni igen er? Jag tycker det är dags att lyfta fram små inspirerande bloggar! Jag länkar mer än gärna folk och vill alltid hitta nya bloggar att följa, som jag tror jag inte är ensam om. Därför har jag nu innfört BLOGGTIPSET här på bloggen, som betyder att varje Söndag kommer jag lyfta fram en blogg som ni har tipsat om. 
 
Hur går det till? ♥
I det här inlägget ska ni tipsa om en (eller flera) blogg du gillar och tycker förtjänar mer läsare. Du får tips om din egna blogg, men då vill jag att du skriver om "Bloggtipset" i ett inlägg (eller endast länkar) i sin tur (viktigt!!!)- annars blir din blogg borttagen ur "nomineringarna". 
 
Hur många får jag tipsa om? ♥
Det är bara att dundra på med tips, men snälla skriv bara en blogg en gång - spam ej tillåtet. Du kan tipsa om alla dina favorit bloggar (OBS: Ej storbloggare) och sen dig själva kanske, eller bara dig själv. Det får du bestämma!
 
Hur väljer du ut bloggtipset? ♥
1. Det första som jag kollar på är designen. Det är det första man ser och skapar sitt första intryck efter, vilket som är viktigt. 
2. Det andra är hur mycket tid du lägger ner på bloggen. Det märks tydligt om ett inlägg har skrivits på 5 minuter. Kvalité framför kvantitet! 
3. Hur många som har tipsat om dig. Om du har blivit tipsad om t.ex. 20 gånger har du troligtvis en bra blogg i längden, som kommer ge dig extra poäng! Därför lönar det sig om du skriver om "Bloggtipset" i din blogg och länkar till inlägget. 
 
Om jag tipsar om min egna blogg, vad behöver jag göra då?♥
Du kan välja mellan att skriva ett inlägg om "Bloggtipset"(Ja, ni får använda bilden!) på din blogg ELLER länka till det här inlägget  på slutet av ett inlägg. 
Kom ihåg att det här är viktigt att göra. Jag kollar och tar bort alla som ej gjort detta!
Avslutas 20/1!
Kommentarer
Postat av: Evelina Nilsson

Hej!

Jag skulle vilja nominera min egen blogg för att den absolut förtjänar mer uppmärksamhet! Jag har gjort min design helt själv och har fått väldigt många komplimanger om den och mina bilder är tagna med kärlek och omsorg. Jag uppdaterar vanligtvis varje dag men för att uppfylla en högre standard på inläggen bloggar jag bara när jag har inspirationen och motivationen till hands, och det enda som stoppat detta har varit hopplösheten om att min blogg aldrig kommer växa, men jag hoppas absolut att det vänder nu!

Jag har skrivit ett inlägg om detta här:
http://photologicaly.blogg.se/2013/january/bloggtips.html#comment

Hoppas, hoppas hoppas!
Kram!

2013-01-17 @ 00:09:23
URL: http://photologicaly.blogg.se
Postat av: Emil Johannesson

Jag skulle vilja tipsa om Photologicaly. Tar otroligt bra foton och är en riktigt bra inspirationskälla! Hon förtjänar verkligen så sjukt mycket mer följare och uppmärksamhet. Hennes design är fantastisk och hennes foton lika så. Hon borde verkligen bli tipsad om!

http://photologicaly.blogg.se

2013-01-17 @ 00:19:05
URL: http://emilphoto.blogg.se/
Postat av: Johanna

Www.photologicaly.blogg.se

Inspirationsrik och gullig, flickig design!

2013-01-17 @ 00:22:40
Postat av: Emma

Vill gärna delta i bloggtipset, med våran egen blogg. Har skrivit om bloggtipset i detta inlägg; http://emelieoemmas.blogg.se/2013/january/bloggtipset.html :)

2013-01-17 @ 15:01:23
URL: http://emelieoemmas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0