Trött-tjej!

Första skoldagen avklarad och jag känner mig redan helt död i kroppen. Träningsverken kom även idag, fy. Kan inte gå normalt, haha. Var dock duktigt och stannade kvar efter skolan och gjorde klart matten tills imorgon, känns bra!
 
Därför kan jag nu kolla på "hur vi blev hollywood fruar" med gott samvete senare ikväll, åh. Älskar Maria Montazami, hon är så kul! haha. Har även bestämt mig för att börja följa Marias och hennes döttras Hanna och Saras bloggar. Få lite känsla av USA drömmen är ju aldrig fel. :)
 
Ps. TYVÄRR vann jag inte fototävling. Var 6 röster ifrån men häng inte läpp för att det inte blev en länk den här gången. Jag tänkte nämligen börja med random bloggtips, vilket som betyder om jag ramlar över någon blogg jag verkligen gillar tipsar jag om den självklart. :) Om någon skulle vilja kan jag lägga ut vad jag tycker gör en bra blogg?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0