Q/A

Vad har du för kamera? 
Jag har en Canon Eos 450D
 
Varför började du blogga?
Jag började blogga för att jag älskar att skriva. Tycker det är skönt att skriva av mig om åsikter, vad som hänt under dagen etc. och dela med mig av tips & trix. :)
 
Var hittar du inspiration?
Jag hittar inspiration lite överallt. Det kan vara att en blogg skrivit om något, en av mina vänner pratar om något och så vidare. Men för det mesta dyker saker bara upp i mitt huvud helt plötsligt. Det som jag har gjort är att jag har skrivit ihop en lista på saker jag kan skriva om (tror jag har över 150 punkter där..hehe) och så skriver jag bara det jag tänker på där. Tips! ♥
 
Vilka bloggar läser du mest?
Jag håller på just nu att hitta nya bloggar att läsa då jag tröttnat på storbloggarna. Jag tänkte göra tips på bloggar lite då och då här förutom "Bloggtipset" dårå! :)
 
Har du någon/några förebild(er)?
Oj vilken fråga, har inte riktigt tänkt på det(förutom mamma då!). Ska skriva ihop ett inlägg om det senare! 
 
Vad heter typsnittet du använder i inlägget? det skrivstilsaktiga :)
Det får du fråga Pouline om. :)
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0