Nu har "Bieberfever" gått för långt!

VARNAR FÖR KÄNSLIG BILD! 
 
Nu TRENDAR hastagen #CutForBieber på twitter. Hängivna fans skär sig själva för att få Justin att sluta röka weed.  Jag tycker det är hemskt hur den här världen börjar se ut. "Om vi skadar oss själva slutar han nog". Jag finner inga ord för hur idiotiskt det här är.
 
Han är som vilken person som helst bakom scenen och sitt crew, förstår mig inte på hysterin runt honom. Självklart kan man bli "Starstruck" om man ser honom i verkliga livet, då han trots allt är en världstjärna, men att små tjejer på fullt allvar tror han kommer sluta göra något för att de vill att han ska göra det är ren idioti. Tror ni Rihanna t.ex. skulle sluta röka för att jag satt och skärde upp min handled? Verkligen inte. 
 
Jag har aldrig varit ett stort fan av JB från början, han har talang men han sjunker mer och mer i mina ögon. Först rykterna om att han var otrogen mot sin flickvän(som jag fick höra stämmde) och nu droger? Tycker det är synd då han indirekt uppmuntrat sina fans att det är okej att vara otrogen och ta droger. Självklart kan alla göra misstag men han bär på ett stort ansvar också, hans fans är ju välkända för att vara väldigt impulsiva.  Har ni hört om 13-14-åringarna som gick runt på plattan i Stockholm och uttryckte sin kärlek till JB, men när någon uttryckte den motsatta åsikten tryckte de upp honom mot väggen. 

Undrar vad Justin säger om detta...
Kommentarer
Postat av: Hannah Danielsson

oooops råkade bli anonymt! receptet på hur man gör "nyttig efterrätt" är uppe på min blogg nu :)

2013-01-11 @ 18:56:02
URL: http://hannahdanielsson.blogg.se/
Postat av: ♫♪ sandra T

på ett sätt tycker jag synd om justin för all den press han har på sig. Men å andra sidan borde han tagit mer ansvar eftersom hans fans är unga och ser upp till honom

Svar: Ja, men så är den branschen tyvärr. Tror inte han var redo på att han skulle bli så stor snabbt heller...
Linnea Ljung

2013-01-11 @ 19:21:29
URL: http://www.sandramusic.blogg.se
Postat av: mira

Sv: Jo, jag ska nog ändra till det senare :)

2013-01-11 @ 20:07:50
URL: http://junio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0