Ingen bio för mig...

Jag vet att bloggen har legat på is i princip hela veckan. Jag har inte hittat ett bra sätt att få in bloggen i vardagen än, då jag blir stressad av den bara jag tänker på det. Skyller på att jag har mitt hat ämne 4 gånger i veckan med konstanta läxor. Usch! 
 
Skulle egentligen gått på bio idag men när jag såg priserna slogs de tankarna ner direkt. 230 kronor?!?! Inte undra på att folk laddar ner istället. Lite konstigt då en biobiljett i England kostade 80 spänn. Sverige kanske ska börja dra ner på skatten lite och börja använda de pengarna rätt istället och inte lägga flera miljoner på onödiga fester. Känns ju bra att man nästan måste spara för att gå på bio nu...
Kommentarer
Postat av: Linnéa Thell Jansson

Jättevacker blogg som jag har klickat mej in på !

Svar: Tack :)
Linnea Ljung

2013-01-19 @ 19:28:17
URL: http://linneajthell.blogg.se/
Postat av: Elaine

Ja det är inte billigt att gå på bio inte ...
Fin bild!

Svar: Ja, riktigt dåligt! Tack :)
Linnea Ljung

2013-01-20 @ 20:49:02
URL: http://mademoiselleElaine.blogg%2Cse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0