Bloggtipset - v. 1

Den första bloggen jag kommer tipsa om i bloggtipset blir http://varaviola.blogg.se/. Hennes blogg fylls av fina och härliga bilder med en bra blandning. Jag blir väldigt fotosugen när jag kollar igenom hennes blogg, till och med lite inspirerad av några bilder. Hennes design är väldigt stilren och passar hennes typ av blogg väldigt bra. Tycker hon är värd att kolla in! Ni hittar hennes blogg här
 
 
PS. Många som tipsade om sina egna bloggar följde inte reglerna och blev då borttagna. Det spelar ingen roll hur fin blogg du har, om du inte följer reglerna kommer jag inte tipsa om dig(som står tydligt i inlägget!). Jag försöker göra det här till en rolig grej, och då ska det vara rättvist.
 
Har ni något att förlora på att länka till min blogg? Nej, ni har troligtvis bara ännu mer att vinna på det. Tror även att dina läsare skulle uppskatta om du "tipsade" om en tävling. Tycker flera borde börja länka till andra bloggar, och släppa hela grejen att endast söka läsare. Kommer låta jätte hippie nu men vi borde sprida mer kärlek i bloggvärlden och hjälpa varandra. Om någon skulle "tipsa" om min blogg skulle jag bli jätteglad och troligtvis länka tillbaka. Som jag tror många andra även skulle göra. Ni har inget att förlora på det!  Tänk på det! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0