Hej

Hej hörni! Jag heter Linnea och är 17 år. Mer än så behöver ni inte riktigt veta. Den här bloggen är tillför mina tankar om tonårsliv, kärlek och självkänsla. Men det kommer också vara en härlig blandning av tips och en smula personligt. Jag älskar att inspirera andra, vilket jag skapade den här bloggen för. 

Om ni tror att den här bloggen kommer ha tusen inlägg om skolan har ni fel. Jag kommer ha fokus på att sprida positiv energi och att få tjejer att inse deras rätta värde. Jag är Power. Du är Power. Som Tyra Sjöstedt så fint sa.

Hoppas ni kommer gilla det! 
ps. Snart kommer  julklappstips upp - billiga också! 

 

Kommentarer
Postat av: Den anonyme

Lycka till kör hårt! Tips som julklapp till äldre syskon. Jag ska ge brorsan min en sista-minuten tandläkartid eftersom han alltid har ett fullt schema! www.standbytid.se

2012-12-05 @ 00:48:39
Postat av: Mia Olsen - ätstörd (& på väg ur det)

Taggad som fasiken åt att följa dig ska du veta!

Svar: Men åh va gullig du är! Ska försöka uppdatera så mycket som möjligt. :)
Linnea Ljung

2012-12-15 @ 13:52:26
URL: http://marslammet.blogg.se
Postat av: sandra

fint hår!!

2012-12-18 @ 19:25:04
URL: http://modeflickan.se/sandrajohansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0