DET HÄR INSTAGRAMKONTOT SKA BLOCKAS!

 
JAG ÄR SÅ JÄVLA ARG JUST NU! Om det är något jag hatar mer än något annat är det internet mobbing. De där patetiska människorna som skriver elaka kommentarer, som inte vill något mer än att skada och trycka ned.  
 
Nu har inte mobbningen inte begränast sig till bloggar och facebook utan går även nu över till Instagram.För några minuter kom jag över det här kontot på instagram. @EVERYONEHATES_SINKINGUNDER. Ni kan läsa er till själva genom bilderna vad det är för sorts sida. Det är nästan precis samma sorts sida som de som skapades i Göteborg, det här inriktar sig dock på en ynka person och hånar för fullt. Jag skrev i ett inlägg att jag inte förstod hur man skulle kunna slå ner någon i backen för något sånt(dock skrev jag det för att det inte hade några bevis mot tjejen, kontot visades ju senare grundats av en kille). Men nu, aaaaaaaaaaaah! Jag säger bara, jag blir inte arg ofta men när jag blir det känns det som jag kan slå igenom en stenvägg. 
 
Jag känner att jag inte bara kan kolla på nu, NÅGOT MÅSTE GÖRAS! Jag känner inte @sinkingunder, aldrig varit inne på hennes sida. Men att hon har mobbats från årskurs 1 och haft hat konton på alla sina 3 instagramkonton gör att jag ställer mig bakom henne. 
 
GÅ IN PÅ @EVERYONEHATES_SINKINGUNDER OCH BLOCKA NU! 
 
Sprid gärna det här, det tar MAX 2 minuter att hjälpa någonannan! 
Kommentarer
Postat av: klarajt.blogg.se

Har blockat nu, fy vad hemskt!!

Sv: Haha, lovar, det är inte så komplicerat ;) När man gjort det några gånger blir det jätteenkelt, haha :D
Kram på dig!

Svar: bra!
haha, okej :)
Linnea Ljung

2013-01-06 @ 21:00:12
URL: http://klarajt.blogg.se/
Postat av: Josefine Svärd

Vinnaren i Veckans Blogg är nu utsedd!
Gå in och kolla om det är du! :D

http://josefinesvard.blogg.se/2013/january/vinnare-v2-2.html#comment

Svar: Glöm inte att tipsa om din blogg eller dina favoriter i "Bloggtipset" på min blogg! Kram ♥
Linnea Ljung

2013-01-06 @ 23:13:44
URL: http://josefinesvard.blogg.se/
Postat av: syns du inte så finns du inte!

Fin blogg du ha tjejen :)

Svar: Tack :)
Glöm inte att tipsa om din blogg eller dina favoriter i "Bloggtipset" på min blogg! Kram ♥
Linnea Ljung

2013-01-07 @ 00:20:26
URL: http://nattstad.se/Maria.Bergstr%C3%B6m

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0