Lauren Conrad Beauty

Jag har alltid varit en stor beundrare av Lauren Conrad ända sen jag såg första avsnittet av "The Hills". Hon är helt underbar! Både på insidan såväl som utsidan. När jag satt och kollade på programmet var jag alltid fascinerad över hur hon alltid lyckades se så fräsch och fin ut.
 
I den här boken delar hon med sig av hennes knep och skönhetstips. Jag blev förälskad i den bara efter att ha läst första sidan. Tips,tips tips! En perfekt present till tjejkompisen och även dig själv! :) 
Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh, tack för tipset :D

Svar: Varsegod! :)
Linnea Ljung

2012-12-28 @ 18:24:04
URL: http://feliciaericssons.blogg.se
Postat av: Cornelia

Åh, jag älskar också henne :) Har hennes andra liknande bok "Style", den är också riktigt bra :) Ska man kanske skaffa "Beauty" också? :)

Svar: Jag har inte läst hennes "beauty bok" så noga än (mest kollat igenom) men jag tror att den är super (kostar endast 110 kr också :) ). ååååh! Ville ha style också men den är helt slutsåld överallt :/
Linnea Ljung

2012-12-29 @ 00:24:05
URL: http://coorneliaa.blogg.se
Postat av: tummelisa.blogg.se

Hej, vilken fin blogg du har!

Var gärna med i min kompis tävling om ett snyggt iPhone skal
http://alvagotesson.spotlife.se/2012/12/28/nyarstavling-vinn-ett-iphoneskal/

Hare!

2012-12-29 @ 01:34:39
URL: http://tummelisa.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Verkar verkligen bra, måste önska mig den till födelsedagspresent! Allt bra? :)

Svar: Ja det tycker jag du ska göra! :)
Linnea Ljung

2012-12-30 @ 15:05:33
URL: http://fashiontreasure.blogg.se
Postat av: Rebecca

Hej, alltså det som är så sjukt enligt mig är att vi två är så lika på sättet, har bara kollat in din blogg på några minuter och märker redan många likheter mellan oss ! Några exempel är att du skrev i ett inlägg om att du vill gå upp i vikt och kämpar med det, det har jag till exempel också gjort i hela mitt liv, kämpat med att gå upp i vikt. En annan sak är att du skrev ju i detta inlägget om Lauren Conrad, min förebild sedan två år tillbaka. Jättekul att du uppskattar henne på samma sätt som jag ! (Har också boken på tal om det !) Och när du skriver att du tar mycket åt dig av Kenza när det gäller klädväg, så tycker jag detsamma ! Vill också ha ljusare och fräshare kläder, har en hel del faktiskt. Åh detta måste nog vart den jobbigaste kommentaren att läsa, så sorry ! Men hoppas du fortsätter blogga för jag kommer kika in minst en gång per dag ! Kram. :)

Svar: men åh va roligt! :) Ja, ibland märker man ju på vissa bloggar att man har mycket gemensamt men det är ju bara kul. Kul att du också vill gå upp i vikt, säg till om du vill ha tips eller om du kanske har något tips! :) Blir jätteglad att du vill fortsätta kika in här också! :)
Linnea Ljung

2013-01-06 @ 14:26:05
URL: http://beccaeast.blogg.se
Postat av: elin

sv:tack söta du! :)

vilken fin blogg du har tjejen, super fina bilder. Läste också dina nyårslöften och såg att du ville upp i vikt, vilket är så härligt att se. Det finns allt för många bloggar som bara strävar efter viktnedgång som triggar andra. Ska dock kanske inte säga något så, har sjukdomen anorexia, men det är en sjukdom och lite annorlunda än alla dessa idiotiska träningsbloggarna...

Svar: Tack så mycket! Ja, jag tyckte det var dags att lägga ut det också för att visa att det finns andra med olika mål. Alla går inte till gymmet för att gå ner i vikt. Hoppas du kommer ur den där hemska sjukdomen! Tänk att du är fin som du är och slå ner de där tankarna som säger annorlunda. Du är starkare än du tror! :)
Linnea Ljung

2013-01-06 @ 15:40:26
URL: http://sssmiley.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0