Power through

 
Förlåt för den dåliga uppdateringen men igår orkade jag verkligen inte. Jag och Anna tog en låååång powerwalk och bestämde oss för att nu jävlar ska vi köra hårt på gymmet. Jag tränade dock mitt lilla mini-pass på 30 min hemma idag eftersom jag inte kunde hitta någon bussremsa, hehe. Känns ganska skönt att träna hemma ibland då jag både har hunnit träna och duscha på 1 timme ungefär. Tips för er som tror att ni inte hinner med träningen! Det ända redskapet jag använder är hantlar.
 
Tänke göra en liten frågestund senare, eller om någon vill fråga något är det bara att kommentera i ett inlägg så tar jag upp det i ett nytt inlägg när jag har fått några stycken. :)  kram! ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0