Make the days count

När det kommer till att göra varje dag lite speciell tror jag många har problem med det. Men jag tycker inte att en speciell dag måste involveras i att man har tagit medalj i något, hoppat fallskärm eller när man fick sin första kyss. Istället borde man tänka att varje dag kommer ha något nytt i sig. Att göra att sina dagar på denna planet räknas tycker jag kan vara saker som att man har lärt sig något nytt, man har skrattat med sina vänner, skapat ett minne och så vidare. 
 
Flera tror dock att en speciell dag involverar fallskärmen och så vidare, därför sitter man hemma och kollar in i väggen och väntar på bättre dagar. fel fel fel. Jag tycker bara du känner dig lycklig har du lyckats göra din dag värdbar, för det är allt som betyder. Det krävs inte mycket av dig själv, du måste bara inse att inget kommer hända om du spenderar dina dagar endast framför TV:n och datorn. 
 
Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg :)

Svar: Tack!
Linnea Ljung

2012-12-22 @ 10:57:13
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Irma - irmalaleh.blogg.se

fint! Jo, jag håller med dig!

2012-12-30 @ 12:11:16
URL: http://irmalaleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0