VINN EN VALFRI PRODUKT MED ETT VÄRDE UPP TILL 10 000 KR HOS DUSTIN HOME

Varje år växer prissumman på våra önskelistor. Vi tar med den där datorn för 5000 kr, även fast vi vet att sannolikheten att vi får den är minimal. Men det kan Dustin Home ändra på! Just nu har de en tävling där du kan vinna en valfri produkt med ett värde upp till 10 000 kr!  Allt du behöver göra är att skriva ett blogginlägg om tävlingen och välja ut en produkt från deras sortiment.Hur bra är inte det? Ni hittar tävlingen här!
 
Vad har jag valt då? Jag har i flera år eftersträvat en ny kamera. För mig ligger fotografi varmt om hjärtat och jag vill gärna bli så bra jag bara kan. Men jag kan inte det med min nuvarande kamera då den är väldigt enkel. Därför har jag valt att satsa på en mer rejäl och utvecklande kamera - ingen mindre än Canon Eos 60d + optik EF-S 18-135  F/3,5-5.6 IS. 
 
Den här kameran har allt jag söker. Ett mer professionellt utseende, vridbar skärm, utmärkt optik och den kan till och med filma i full HD. Den skulle vara helt perfekt för att jag ska kunna utveckla mig och samtidigt ta enastående bilder samt videos. Canon Eos 60d står högst upp på min önskelista - vad gör på din? :)
 
 
dustin home bloggtävling För att kunna spela de senaste spelen behöver du ett riktigt bra grafikkort! Nu har vi extra bra priser på datorkomponenter hos Dustin Home!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0